Propozycje zapachowe od Paco Rabanne, takie jak Invictus czy 1 Million są niezaprzeczalnie hitami perfumerii. Każdy, kto chociaż odrobinę interesuje się tym, czym pachnie, rozpozna te pozycje po charakterystycznym flakonie. Marka niejednokrotnie rewolucjonizowała rynek coraz to nowszymi zapachami. Szczególnie ciekawie prezentuje się kolekcja perfum Paco Rabanne dla mężczyzn.

Paco Rabanne – historia marki

Marka Paco Rabanne powstała we wczesnych latach 60. podczas rosnącego zainteresowania kosmosem i możliwościami ówczesnej techniki. Paco Rabanne prezentował światu innowacyjne i futurystyczne rozwiązania, jak chociażby kreację głównej bohaterki filmu Barbarella.

Założyciel marki już w wieku trzydziestu lat wypuścił na światło dzienne swoją pierwszą kolekcję. Niedługo potem powstały także pierwsze perfumy. Od tamtych czasów, dom mody Paco Rabanne stał się znany nie tylko z ubrań, ale głównie z niepowtarzalnych zapachów. Szczególną uwagę przywiązywano do oryginalnych perfum męskich.

Paco Rabanne Unisex

Bardzo ciekawą propozycją od Paco Rabanne jest zapach unisex Paco, wypuszczony w 1996 roku. Większość kreatorów mody nie myślała wówczas o kosmetykach, z których mogliby korzystać reprezentanci każdej z płci. Pierwszym pomysłodawcą tego rozwiązania był Calvin Klein, Paco Rabanne szybko dostrzegł w tym potencjał i zaproponował światu takie samo rozwiązanie.

Zapach Paco jest sprzedawany w bardzo prostej w kwestii designu puszce. Typowo męska baza oparta na nutach drzewnych oraz akordach mchu, w połączeniu z kobiecymi, lekkimi cytrusami stworzyła kompozycję, której nie sposób się oprzeć. Perfumy zupełnie inaczej pachniały na skórze mężczyzny i kobiety, co powodowało niemałe zaskoczenie.

Paco Rabanne UMC

Nowsza propozycja Paco Rabanne o nazwie Ultraviolet Man Colours, to niezaprzeczalny hit marki. Odważny flakon o intensywnych kolorach akwarelowych, jest raczej rzadko spotykany w świecie perfum. Ale jak już wspominaliśmy, Paco Rabanne bardzo często stawia na nieoczywiste rozwiązania. Woda perfumowana to połączenie grejpfruta oraz ambry, z typowo męskimi nutami wód kolońskich.

Paco Rabanne Invictus

Największym hitem marki, który figuruje na szczytach perfumeryjnych rankingów, jest wypuszczony w 2013 roku Invictus. Bardzo charakterystyczny flakon w kształcie pucharu to niezaprzeczalne potwierdzenie kunsztu tej propozycji. Warto wspomnieć o samej otoczce zapachu, która przywodzi na myśl zwycięstwo i wolę walki.

Po te perfumy sięgają mężczyźni charyzmatyczni, którzy nie boją się realizować swoich marzeń i pragnień. W tym przypadku nawiązanie do pucharu sprawiło, że jest to jeden z najchętniej kupowanych prezentów na okazje warte uczczenia – takie jak wygrana czy awans. Nazwa perfum Paco Rabanne Invictus pochodzi z łaciny i oznacza niezwyciężonego.

Zapach Paco Rabanne Invictus to bardzo intensywnie orzeźwiająca morska nuta, w towarzystwie energetycznych cytrusów. Wszystko opiera się na męskiej bazie, w warstwie serca wspartej nietypowym i delikatniejszym, ale bardzo intensywnych jaśminem. Nazwa perfum Paco Rabanne Invictus pochodzi z łaciny i oznacza niezwyciężonego.

Perfumy Paco Rabanne One Million

Kolejnymi propozycjami od francuskiej marki Paco Rabanne, które powstały, by przyciągać uwagę również flakonem, to niezawodne Paco Rabanne One Million. Design flakonu imitujący sztabkę złota od tamtej pory powieliło dziesiątki marek, ale to ta była pierwsza, która na to wpadła.

1 Million to cytrusowo-korzenny aromat, w którym da się wyczuć cynamon, cytrynę i skórę oraz bardzo pożądany przez płeć przeciwną skórzany akord. Przywodzi to na myśl elegancję, luksus i charyzmę.

źródło zdjęcia: freepik.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj